Grenzeloos verliefd.... - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Kiekie93 - WaarBenJij.nu Grenzeloos verliefd.... - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Kiekie93 - WaarBenJij.nu

Grenzeloos verliefd....

Door: Kiekie

Blijf op de hoogte en volg

27 Mei 2014 | Malawi, Lilongwe

jaja geniet nog maar even van dit verhaal.. over maand schrijf ik mijn laatste blog, dan zit het avontuur er alweer op.

Afgelopen maand is echt voorbij gevlogen, dat gebeurd als je het naar je zin hebt. Maar laten we verder gaan waar ik de vorige keer gestopt ben... mijn couchsurf experience in Mzuzu. Op mijn vrije vrijdagochtend opweg naar crossroads shoppingmall om daar mijn bus naar Mzuzu te pakken. Daar om 10 uur aangekomen kwam ik erachter dat de bus pas om 12 uur vertrok dus lekker wezen shoppen en zelfs me nagels laten doen..jaja... om 12 uur kwam de bus netjes en wat ik daar zag, de mensen konden er niet eens uit, dit omdat de nieuwe mensen zich al naar binnen aan het beuken waren. Ik natuurlijk netjes op mijn beurt wachten en ook ik had een plaatsje om te zitten. Er van uitgaan dat de busrit 3 max 4 uur duurde had ik mijn ipod opgeladen maar even vergeten om hem te synchroniseren waardoor er dus helemaal geen muziek meer op stond.. heel de weg dus leuk daar de radio geluisterd waar weer te veel op gepraat werd en de reis jammer genoeg geen 3 uur duurde maar 5 uur. Rond 6 uur kwam ik dan eindelijk aan in Mzuzu waar Tuen (mijn verblijfplaats) een taxi had geregeld die mij naar zijn huis bracht. Hij woont dus echt in de middle of nowhere... o men op het moment zelf dacht ik echt waar ben ik aan begonnen maar uiteindelijk ben ik heel blij dat ik het gedaan heb. Rond 7 uur kwamen we bij Tuen aan en als je hem ziet denk je echt okee waarom heb ik dit ook alweer gedaan... rasta haar een neusring en een aparte stem maar echt onwijs aardig. In de avond lekker films gekeken en de volgende dag de trip naar Nhkata bay gemaakt met de mini bus... Tuen en Maureen ( zijn vriendin) zijn echt onwijs toffe mensen die ik niet had willen missen. Zaterdag lekker opt strand doorgebracht en in de avond opzoek naar een nieuwe slaapplek.. dit omdat Tuen te ver van de busstop woont en de bus op zondag al om 7 uur zou vertrekken. Om 8 uur kwamen we weer aan in Mzuzu en ben ik naar de bekende backpackers plek Mzoozoozoo gegaan dat eigenlijk ook best afgelegen lag maar agh het was alleen maar om te slapen. Zondag ochtend om half 6 maar begonnen met lopen naar de busstop gelukkig kwam ik onderweg een fiets taxi tegen die me wat sneller naar de bus kon brengen. Onderweg zag ik dat de meeste mensen nog aan het feesten waren. Om 6 uur was ik dan bij de busstop waar ze me vertelde dat de bus volzat.... nou dacht het niet kiekie gaat gewoon mee met die bus. Beetje leuk lachen en zeggen hoe belangrijk het is om met die bus mee te mogen en ja hoor kiekie kon gewoon zitten in de bus... hoe makkelijk gaat het. Om 7 uur weer 5 uur in de bus gezeten en rond 1 uur was ik weer thuis in Lilongwe. Waar mijn pakketje op mij lag te wachten. Mijn allerliefste mamsie had snoepjes, spekkies en natuurlijk TIMEWARP! Opgestuurd dankuuuuuu!!!

De week erop was het zover een nieuwe Piloot.... genaamd Ed. Op zondag me spullen verhuist naar Jannemans kamer, zodat op maandag Ed een kamer had. Die week was ik druk bezig met de verjaardag van ons janneman die alweer 30 werd... taart geregeld, vogelboek geregeld ( ja ik die opzoek ging naar een vogelboek... mijn grootste angst) Op zaterdag 17 mei was het dan eindelijk zover en kon ik de motorbike taart voor meneer ophalen... hij vond het echt geweldig, gelukkig maar want dat ding was belachelijk veel geld. In de avond naar een komedie show geweest die ik best grappig vond alleen meneer niet zo. Overal een zeer geslaagde dag! Misschien is het nu wel duidelijk zo niet kiekie en janneman are in love.

Op stage ga ik nu eindelijk wat doen.. mag ook wel nog precies een maand te gaan. Deze week werk ik bij accounts en volgende week ga ik voor 3 weken opt vliegveld werken en de laatste week geen idée wat er dan gaat gebeuren. Mensen nog een paar weekjes en dan ga ik alweer naar huis....

  • 27 Mei 2014 - 14:34

    Stephanie:

    Ik heb Robert ten Brink alvast gemaild ! xxxxxxxxxxx

  • 27 Mei 2014 - 14:41

    Mamsie:

    Super leuk verhaal weer en het komt best goed allemaal...jou kennende...love you xxxx

  • 27 Mei 2014 - 16:52

    Jannie ,laura En Amanda :

    mooie verhaal weer wijffie ,super jij in love vind het leuk ,wijffie geniet nog van je paar laatste weken en je janneman ahahahah xxx
    lieve groetjes jannie en je zusjes xxx

  • 29 Mei 2014 - 12:28

    Nadine:

    Aaah Daantjee nog heel veel plezier de laatste weken! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Heeey allemaal! Hier al mijn reisverslagen geniet ervan!!

Actief sinds 01 Maart 2013
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 11757

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 11 Juli 2014

Malawi

10 Maart 2013 - 07 April 2013

Fieldwork!

Landen bezocht: